News

    Kooli ja lasteaia perega liitus uus õpetaja Lepatriinude rühmas 29. July Kabala Lasteaed-Põhikool


    Marianne Tamme on meie uus lasteaiaõpetaja Kabalas Lepatriinud rühmas. Marianne tutvustab ennast: "Põhikoolis käisin väikeses mõisakoolis Väätsal. Lõpetasin Paide Ühisgümnaasiumi 2010. aastal ja seejärel asusin õppima Tallinna Ülikooli eelkoolipedagoogikat. 2013 sündis mu esimene laps, kellega jäin akadeemilisele puhkusele. Kolme aasta pärast sündis mu teine laps ja temaga olin samuti kolm aastat kodus. Mõne aasta jooksul olen ettevõtjana edukalt hakkama saanud, kuid sügisel paluti mind lasteaeda asendama ja mõistsin, et gümnaasiumijärgne erialavalik oli ikkagi õige. Terve lõppenud õppeaasta olen asendanud kolmes lasteaias õpetajaid, abisid, assistente ja erivajadusega lapse tugiisikut. Sügisest jätkan õpinguid Tartu Ülikoolis, koolieelse lasteasutuse õpetaja õppekaval.

    Loodan olla õpetaja, kelle rühmast lähevad lapsed õhtul koju ja tunnevad, et neil oli üks ütlemata avastamisrohke ja mänguline päev, kus nad on saanud kaasa rääkida ja nende individuaalsusega on arvestatud."

    Marianne Tamme on meie uus lasteaiaõpetaja Kabalas Lepatriinud rühmas. Marianne tutvustab ennast: "Põhikoolis käisin väikeses mõisakoolis Väätsal. Lõpetasin Paide Ühisgümnaasiumi 2010. aastal ja seejärel asusin õppima Tallinna Ülikooli eelkoolipedagoogikat. 2013 sündis mu esimene laps, kellega jäin akadeemilisele puhkusele. Kolme aasta pärast sündis mu teine laps ja temaga olin samuti kolm aastat kodus. Mõne aasta jooksul olen ettevõtjana edukalt hakkama saanud, kuid sügisel paluti mind lasteaeda asendama ja mõistsin, et gümnaasiumijärgne erialavalik oli ikkagi õige. Terve lõppenud õppeaasta olen asendanud kolmes lasteaias õpetajaid, abisid, assistente ja erivajadusega lapse tugiisikut. Sügisest jätkan õpinguid Tartu Ülikoolis, koolieelse lasteasutuse õpetaja õppekaval.

    Loodan olla õpetaja, kelle rühmast lähevad lapsed õhtul koju ja tunnevad, et neil oli üks ütlemata avastamisrohke ja mänguline päev, kus nad on saanud kaasa rääkida ja nende individuaalsusega on arvestatud."