Eelkool 22. märtsil 25. märts Kabala Lasteaed-Põhikool
Eelkool on täies hoos!
Tunnitöö kinnistamiseks ei puudunud ka tööleht, kuhu sai kirjutada, leida sõnadest A ja Ä tähte ja joonistada. Lapsed olid usinad ja tublid. Väike tunnistus oli tagasisideks, et 22.märtsil toimunud eelkoolitund oli edukalt sooritatud.
Lastevanematega oli samuti tegus ja sisukas kohtumine. Tutvusime kooli tugisüsteemi korraldusega, mida tutvustas kooli ja lasteaia HEV-koordinaator õppenõustaja Kadi Peedo. Arutasime hariduslike erivajadustega laste toetamise tähtsust ning erinevaid tugisüsteemi võrgustiku võimalusi. Olime üksmeelel, et varajane märkamine on edu võti iga lapse toetamisel. Ühtlasi leidsime, et andekus on samuti hariduslik erivajadus, millele tuleb koolis rohkem tähelepanu pöörata.
Lisaks tutvusime koolibussi korraldusega ja 1. klassi õpilase päevaplaaniga, millesse mahuvad koolitunnid, vahetunnid, pikapäevarühm ja huviringid.
Järgmisel korral 5. aprillil toimetab lastega klassiõpetaja Hele Ojamaa, toimub matemaatika tund. Lapsed saavad mängida numbrimänge, otsida numbreid ja harjutada arvutamist. Lastevanematega arutleme järgnevatel teemadel:
-
Milliseks kujuneb esimese klassi õpilase kooli päev?
-
Milline näeb välja esimese klassi lapse vahetund?
-
Kuidas on planeeritud söögivahetund?
-
Kas ja kui tihti antakse lastele ka kodutöid teha?
-
Kui raskeks kujuneb kooli lapse seljakott?
Peatse kohtumiseni 5. aprillil!
Pille Lille
Kabala Lasteaed-Põhikooli direktor
Eelkool on täies hoos!
Tunnitöö kinnistamiseks ei puudunud ka tööleht, kuhu sai kirjutada, leida sõnadest A ja Ä tähte ja joonistada. Lapsed olid usinad ja tublid. Väike tunnistus oli tagasisideks, et 22.märtsil toimunud eelkoolitund oli edukalt sooritatud.
Lastevanematega oli samuti tegus ja sisukas kohtumine. Tutvusime kooli tugisüsteemi korraldusega, mida tutvustas kooli ja lasteaia HEV-koordinaator õppenõustaja Kadi Peedo. Arutasime hariduslike erivajadustega laste toetamise tähtsust ning erinevaid tugisüsteemi võrgustiku võimalusi. Olime üksmeelel, et varajane märkamine on edu võti iga lapse toetamisel. Ühtlasi leidsime, et andekus on samuti hariduslik erivajadus, millele tuleb koolis rohkem tähelepanu pöörata.
Lisaks tutvusime koolibussi korraldusega ja 1. klassi õpilase päevaplaaniga, millesse mahuvad koolitunnid, vahetunnid, pikapäevarühm ja huviringid.
Järgmisel korral 5. aprillil toimetab lastega klassiõpetaja Hele Ojamaa, toimub matemaatika tund. Lapsed saavad mängida numbrimänge, otsida numbreid ja harjutada arvutamist. Lastevanematega arutleme järgnevatel teemadel:
-
Milliseks kujuneb esimese klassi õpilase kooli päev?
-
Milline näeb välja esimese klassi lapse vahetund?
-
Kuidas on planeeritud söögivahetund?
-
Kas ja kui tihti antakse lastele ka kodutöid teha?
-
Kui raskeks kujuneb kooli lapse seljakott?
Peatse kohtumiseni 5. aprillil!
Pille Lille
Kabala Lasteaed-Põhikooli direktor